Завершився другий тиждень тренінгу. В мене залашилось дуже багато вражень, якими я не можу не поділитись.
День п'ятий [13/01/2014]
Сьгодні я завершила роботу над вчительською презентацією, яку ви маєте змогу мереглянути, натиснувши на зображення.
З'явилися нові цікаві ідеї до мого навчального проекту.
Створила шкали оцінювання учнівських робіт, а саме:
З'явилися нові цікаві ідеї до мого навчального проекту.
Створила шкали оцінювання учнівських робіт, а саме:
День шостий [14/01/2014]
Можу похвалити себе за те, що нарешті завершила роботу над учнівською публікацією. В цьому допоміг мій творчий настрій.Якщо ви маєте бажання ознайомитися з результатами моєї роботи, то натисніть на зображення.
Також я почала працюват над учнівською презентацією і тестами, як вхідними, так і поточними.
День сьомий [15/01/2014]
Сьогоднішній день можна без сумнівів назвати "Днем дидактичних матеріалів".
Протягом робочого дня я дуже плідно попрацювала, тому хочу поділитися із вами посиланням "Опитування за інтересами перед початком роботи над проектом".
Протягом робочого дня я дуже плідно попрацювала, тому хочу поділитися із вами посиланням "Опитування за інтересами перед початком роботи над проектом".
Також я створила поточне опитування з теоретичного матеріалу і таблицю підсумкового оцінювання.
День восьмий [16/01/2014]
Цей день я почала з завершення ребусу, який ви маєте змогу переглянути та спробувати розв'язати, натиснувши на зображення.
З'явилися нові ідеї, які я втілила в учнівській презентації.
Ще одним моїм досягненням стало створення опитування за допомогою діаграм:
День дев'ятий [17/01/2014]
Сьогодні відбувся захист наших дослідницьких проектів, під час якого я спиралася на власну вікі-сторінку.
Залишилося дуже багато вражень після захисту. Більш за все вразило розмаїття тем проектів.

.jpg)



Комментариев нет:
Отправить комментарий