Завершився перший тиждень тренінгу, під час якого я дізналася багато нового та вдосконалила вже наявні знання та навички. Тому я маю бажання більш докладніше поділитися з вами, мої шановні читачі, як проходив кожний день тренінгу.
День перший [08/01/2014]
Сьогодні я ознайомилася з програмою Intel "Навчання для майбутнього". Програма покликана допомогти вчителям середніх навчальних закладів та студентам ВНЗ опанувати ефективні педагогічні та інформаційні технології, розширити їх використання під час організації самостійної проектно-дослідницької діяльності учнів.
Переглянула достатню кількість проектів, щоб мати уявлення про те, що я маю створити на фініші тренінгу. Порадувала велика кількість проектів, але більш за все сподобався проект "Золотий перетин" у традиційній українській архітектурі.
Настрій протягом дня був добрий, робочий.
День другий [09/01/2014]
Головним досягненням для мене стало визначення напрямку моєї роботи: "Трикутник Рело". Тому значну кількість часу я присвятила пошуку інформації для проекту.
Корисною під час тренінгу стала інформація про план навчального проекту. Прослухавши її я зрозуміла, що навчальний проект доцільно починати з питань, які умовно можна поділити на ключове питання, тематичні і змістовні питання.
День третій [10/01/2014]
На тренінгу ми ще раз звернули свою увагу на питання до навчального проекту та їх основні відмінності.
Не менш цікавою для мене стала інформація про вчительську презентацію. Корисним, як на мене, став перегляд саме прикладів вчительських презентацій та наголошення на основних елементах при її створенні.
Також я сьогодні більше дізналася про сервіси Google, такі як групи, блоги, спільні документи.
День четвертий [11/01/2014]
Сьогодні я можу похвалити себе за те, що мала силу та натхнення працювати в суботній ранок.
На занятті я зробила чудову вчительську презентацію, яка допоможе дітям виконувати проект. Не менше я можу похвалити себе за те, що навчилася створювати web-сайт.
А у Publisher я створила подяку, якою буду нагороджувати учнів по закінченню проекту.



Комментариев нет:
Отправить комментарий